Често задавани въпроси
Политика за защита на личните данни
За нас защитата на данните е много важна. Ние уважаваме Вашата лична и персонална сфера. Затова по-надолу ще Ви информираме за обработката на личните данни при ползването на on- line магазин www.miplant.bg
Защитата на личните данни е от голямо значение за МиПлант и искаме процеса по обработка на Вашите лични данни да бъде напълно прозрачен за Вас. Ето защо имаме политика, която определя как ще бъдат обработвани и защитени Вашите лични данни.
Кой носи отговорност за личните Ви данни?
МИПЛАНТ ЕООД, гр. София, ж. к. Лозенец, бул. Арсеналски 15, България, рег. номер по ДДС: BG130186323
е администратор на личните данни, които ни предоставяте и носи отговорност за тях, съгласно приложимия закон за защита на личните данни.
Защо използваме Вашите лични данни?
Ще използваме Вашите лични данни, за да управляваме Вашите поръчки, запитвания, да обработваме жалби и гаранционни въпроси за продуктите, както и въпроси, свързани с предоставяне на техническа помощ чрез електронна поща, по телефон или чрез социалните мрежи. Също така, може да се свържем с Вас, ако има проблем с поръчката Ви.
Ако не сте отказали да получавате актуална информация и специални предложения чрез директен маркетинг, ще използваме Вашите лични данни, за да Ви изпращаме актуални оферти, viber съобщения, покани по електронна поща, текстови съобщения, телефонни обаждания и обикновена поща.
Какви лични данни обработваме?
Ще обработваме всички данни, които ни предоставите, включително следните категории:
* информация за контакт като име, адрес, имейл и телефонен номер
* информация за поръчки
* всяка кореспонденция по даден въпрос
Кой има достъп до Вашите лични данни?
Куриерски фирми, които МиПлант ЕООД използва за доставка на поръчаните от Вас продукти.
Данните, които се препращат на трети страни, се използват само за предоставяне на горепосочените услуги.
Колко време съхраняваме Вашите данни?
Ще съхраняваме Вашите данни докато сте активен клиент или не отеглите съгласието си.
Какви са Вашите права?
- достъп до личните Ви данни;
- коригиране (ако данните са неточни);
- изтриване (право „да бъда забравен“);
- ограничаване на обработването;
- преносимост на личните Ви данни между отделни администратори;
- възражение срещу обработването на личните Ви данни;
- жалба до надзорен орган;
- да не бъдете обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване, включващо профилиране, което поражда правни последствия за Вас като субект на данните или по подобен начин Ви засяга в значителна степен;
- защита по съдебен или административен ред, в случай че правата Ви на субект на данни са били нарушени.
Как можете да приложите Вашите права?
Ние се отнасяме много сериозно към защитата на личните данни, във връзка с горепосочените права можете да се свържете с нас на miplant@miplant.bg
Актуализиране на нашата Политика за поверителност:
Възможно е да актуализираме нашата Политика за поверителност. Най-новата версия винаги е достъпна на нашия уебсайт. Ще съобщим всички съществени промени в Политиката за поверителност, например целта на използването на личните Ви данни, самоличността на администратора или Вашите права.
ВЪПРОСИ СВЪРЗАНИ С ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА:
1. Защо трябва да се регистрирам?
- Регистрацията е важна, защото регистрираните потребители ползват пълната функционалност на сайта и имат достъп до цялостната информация в него (цени, количество, запитване за продукта и др.).
2. Какво да направя, за да се регистрирам?
- За да се регистрирате успешно в сайта на МиПлант, на първо място е необходимо да сте дентален лекар или дентален дилър. Ако отговаряте на това условие, попълвате полетата към съответната за Вас категория.
3. Аз съм дентален лекар, член на СБЗ, но след попълване на полетата ми изписва, че регистрацията е неуспешна. Каква може да бъде причината за това?
- Проблемът с неуспешна регистрация, в случай, че сте член на СБЗ, е несъоветствие в информацията, която сте попълнили с информацията, която имаме в нашата база данни. Системата автоматично проверява попълнената информация с тази, която имаме ние, на база на което, регистрацията е успешна, или неуспешна. Причините за несъответствие могат да бъдат: неактуална информация в базата данни на МиПлант, или правописна или друга грешка в попълването на задължителните полета от Вас.
В този случай, служител на МиПлант ще се свърже възможно най-бързо с Вас, за да асистира завършването на регистрацията Ви!
4. Трябва ли, след като съм се регистрирал успешно, да отворя пощенската кутия, която съм посочил при регистрацията, ако искам да продължа да ползвам сайта, но като регистриран потребител?
- Да! Ако сте се регистрирали успешно и желаете да се логнете в сайта www.miplant.bg, Вие трябва да отворите e-mail-а, изпратен от МиПлант на посочения от Вас елетронен адрес, за да вземете номера и паролата за влизане в сайта.
5. Какво да направя, ако искам да се логна в сайта след регистрация, но нямам възможност да видя e-mail-а с номера и паролата?
- Ако по една или друга причина, не можете да влезете в пощенската кутия посочена при регистрация, и не можете да видите номера, с който да се логнете в сайта, съветът ни е да позвъните на МиПлант на посочените телефонни номера.
6. Как се правят поръчки през сайта?
- За да правите поръчки през сайта, на първо място трябва да сте влезли в акаунта си. След това избирате продукта, който желаете да поръчате, и натискате бутона "поръчай". Ако искате повече от един брой от съответния продукт, пишете желаното от Вас количество в число, и след това задължително натискате бутона "Обнови количествата".
Ако сте приключили с поръчката, кликнете върху бутона "Оформи поръчката". Когато направите това, на екрана Ви излизат данните, които сте попълнили при регистрацията в сайта. Ако не сте въвели данни за фактура, но желаете да получите такава, изберете опцията "желая да получа фактура" и попълнете съответните полета.
7. Ако желая да направя поръчка за няколко продукта, трябва ли да направя няколко поръчки?
- Не! Вие може да включите всичките желани от Вас продукти, в една поръчка. Просто си избирате продукт, оформяте желаното количество, и се връщате в менюто на сайта, за да си изберете друг продукт. След натискане на бутона "Поръчай", желаният от Вас продукт автоматично влиза във Вашата кошница.
8. Какво следва след като съм оформил поръчката си?
- След последната стъпка, изпращане на оформената поръчка, очаквайте съвсем скоро в рамките на работния ден (от понеделник до петък), служител на МиПлант да се свърже с Вас, за да уточните удобен за Вас вариант за получаване на поръчаните продукти и плащането им. Сайтът не е обвързан с наличните количества в дадения момент на поръчката и поръчката Ви не води автоматично до покупка.
9. Крайни ли са посочените цени?
- Всички цени, посочени в сайта на МиПлант, са с включено ДДС, като не включват такса за доставка с куриер, ако се налага такъв. При извършване на поръчка за стойност над 100 лв., доставките за град София са за сметка на МиПлант.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТ www.miplant.bg
Използването на този сайт и регистрирането на поръчка чрез него се счита за съгласие с посочените условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, моля не използвайте този уеб сайт. МиПлант ООД си запазва правото да променя условията по всяко време без предварително известие, като променените условия бъдат публикувани в сайта.
I. Общи условия
- www.miplant.bg е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на публикуваните в него стоки от името на МиПлант ООД.
- Публикуването на този сайт има смисъл на публична покана за сключването на търговска сделка за продажба на артикули online от МиПлант ООД.
- МиПлант ООД чрез www.miplant.bg има право да променя цените на предлаганите стоки по собствена преценка без предварително уведомяване. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на желаната стока. Съобщението за намаление на цените става с поставяне на новата цена.
- При липса на складова наличност от заявената стока, МиПлант ООД чрез www.miplant.bg, в рамките на един работен ден след получаване на заявлението за покупка, уведомява Клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес или на посочения телефон.
- При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката МиПлант ООД чрез www.miplant.bg не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
- Договорът с Клиента се счита за сключен след приемане от МиПлант чрез www.miplant.bg на заявлението за покупка, попълнено правилно и потвърдено от Клиента на посочения телефон за връзка или електронен адрес.
- МиПлант чрез www.miplant.bg се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да му достави желаната стока.
- МиПлант не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни и/или непълни данни в направена поръчка на сайта www.miplant.bg.
- МиПлант не гарантира пълно съответствие на представените на сайта артикули и тези, налични в магазинната мрежа.
- Всички обявени цени са в български левове с включен ДДС.
II. Права и задължения на страните
1. МиПлант се задължава:
- да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срока, посочен в инструкцията;
- да достави в срока оказан в информацията за доставка и плащане на стоки заявената за покупка стока;
- преди да бъде изпратен всеки артикул да се провери за изправност (ако това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката);
- гарантира, че всички продукти са фабрично нови и запечатани от производителя, освен в случаите, в които противното изрично е упоменато.
2. Клиентът се задължава:
- да посочи трите си имена, точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес;
- да плати цената на стоката според условията описани в информацията за доставка и плащане на стоки;
- да заплати разходите по доставката според условията описани в информацията за доставка и плащане на стоки
- да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.
Заявената за покупка стока се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка в срока оказан в информацията за доставка и плащане на стоки.
Стоката се доставя подходящо опакована съобразно вида й и транспорта за доставка.
При предаване на стоката Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В този случай Клиентът е длъжен да обезщети МиПлант за всички вреди и пропуснати ползи, включително и за всякакви други разходи извън разходите за доставка и връщане на стоката, настъпили в следствие на отказа.
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, МиПлант се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
- доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.
- цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
- при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули. Връщането се допуска при следните условия:
- заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от МиПлант електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 7 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката;
-
стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от МиПлант – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава);
- клиентът съгласува с представител на МиПлант адреса, на който МиПлант желае да получи обратно стоката;
-
клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на МиПлант адрес.
МиПлант си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
III. Лични данни
- МиПлант чрез www.miplant.bg полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка. Това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.
- При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, МиПлант може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
- МиПлант чрез www.miplant.bg има право да използва информацията за предлагане на стоки и/или услуги на Клиента, за промоции, изпращане на поздравления, организиране на томболи, запитвания, за статистически и всякакви други законосъобразни цели, освен в случай на изрично несъгласие на същия, изпратено на следния e-mail адрес: info@miplant.bg
- Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за МиПлант чрез www.miplant.bg. Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.
IV. Разкриване на информацията
- МиПлант чрез www.miplant.bg се задължава да не разкрива никакви лични данни на Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите, когато:
- е получил изричното писмено съгласие на Клиента;
- информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация;
- МиПлант чрез www.miplant.bg е длъжен да предостави информацията по силата на закона.
V. Отговорност
- МиПлант чрез www.miplant.bg не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които МиПлант чрез www.miplant.bg не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., но не само, случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на МиПлант чрез www.miplant.bg.
VI. Арбитраж
Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на МиПлант съобразно българското законодателство.
VII. Гаранционни условия:
1. Фирма МиПлант дава на своите клиенти с всяка закупена стока с гаранция, гаранционна карта, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи на закупената техника;
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители;
- гаранционен срок на закупената стока;
2. С изключение на задълженията специално посочени в тази гаранция, МиПлант не може да бъде отговорна за директни, недиректни, специални, случайни или последващи повреди, независимо дали се базират на договор, вреда в следствие пропуск на длъжностно лице или някоя друга законна теория и дали е предположена възможността за такива повреди.
3. За всички продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката.
VIII. Ограничения за гаранцията
Гаранцията отпада в случай на:
1. Повреди, причина за които е лош транспорт, съхранение или неправилна експлоатация.
2. Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неупълномощено лице.
3. При използване на некачествени и неоргинални консумативни материали.
IX. Допълнителни условия:
1. МиПлант не носи отговорност при повреда на стоката вследствие форсмажорни обстоятелства.
Ако не приемате условията, моля, не използвайте сайта!
ВЪПРОСИ, СВЪРЗАНИ С ПОЛЗВАНЕТО НА ПРОДУКТИ ОТ МИПЛАНТ
1. С какъв цимент се циментират фиброщифтовете на BioLoren?
- С всеки двойно-полимеризиращ цимент и адхезивната му система.
Ние препоръчваме ецване с Ultra-Еtch, бондинг с Perma Quick и циментиране с PermaFlo DC.
2. Защо понякога потъмнява работната част на твърдосплавните пилители?
- Или престояват прекалено дълго в дезинфекционния разтвор, или се потапят в кислородна вода.
Препоръка: Когато автоклавирате твърдосплавни инструменти, не ги смесвайте с обикновени стоманени.
3. Защо понякога се чупят твърдосплавните пилители за рязане на метал?
- Задължително условие за правилна експлоатация е да се работи перпендикулярно на повърхността, която се реже, или успоредно. Да се избягва работа под ъгъл.
4. Защо пада бързо диамантеното покритие от върха на игловидните пилители?
- При недобро водно охлаждане, особено когато инструментът работи дълго извън обсега на водния спрей - под венеца, във фуркацията, върхът на борера не се охлажда и спойващият диамантите към стъблото материал се разкалява (омеква) и диамантът изпада.
5. Защо понякога се „избелва” и маргиналния ръб на гингивaта на пациента, независимо от поставянето на бариерен гел?
- OpalDam е бил нанесен върху неподсушена гингива. При полимеризацията се е отделил, и през микроцепнатината е преминал избелващ гел.
Препоръка: Използвайте за подсушаване Viscostat Clear преди поставянето на OpalDam.
6. Има ли реална опасност за зъбите при установена силна чувствителност след домашно избелване с Opalessence? ?Кой от възможните варианти се препоръчва за намаляманеto й?
- Генерализираната хиперестезия по време на избелване може да се дължи на:
• фактори от страна на съсзъбието - силно изтънен емайл, открит дентин, непълно покритие в емайло-дентиновата граница;
• видът и концентрацията на продукта -висок процент карбамиден прекис 15%, 20% или 35%. Използването на водороден прекис предполага по-голяма вероятност за поява на хиперестезия.
Всяко избелване предполага някакви усещания, но когато те навишават стандартния дискомфорт, могат да се използват десенсибилизиращи гелове на базата на флуорид (FlorOpal) - с по-бавно, но трайно действие или реминерализиращи такива (UltraEZ) - с бързо действие.
Няма опасност за зъбите!
Продуктите за избелване на Ultradent са отдавна одобрени от американската агенция по харните и лекарствата - FDA, американската дентална асоциация - ADA и съществуват множество изследвания потвърждаващи този факт.
Дехидрирането на ТЗТ се нормализира след около 10-тина дни и чувствителността изчезва сама. Това е и срокът за изчакване за направата на адхезивни въстановявания.